Re: i have to write this out

01.05.2008 Jää historian kirjoihin erityispäivämääränä josta alkaa ydinalan vaikeudet kasautumaan aivan erityisesti myös Suomessa. Jo siitä asti kun puollisentoista vuotta sitten Krister Fuuglesangin NASA:n
avaruusionisaatioraportin tiedot maapalloa kohtaavasta vääjäämättömästä ydinvoimapäästöjen megatuhosta vuodettiin maailman päättäjille ydinalan alasajon välttämättömyys on ollut tiedossa. Samasta pohjasta jopa IPCC ennakoi koko ilmastojärjestelmän tuhoa 10v sisällä. Mutta toukokuusta alkaa myös tietomuruja mainiyusta maailmanhistorian suurimmasta ydinkatastrofitulemisesta vuotaa, esim. kauttani viimein suuren kansanmassan tietoisuuteen. Mistä tarkemmin on kyse. Maailman metastabiilinen perustaustataso on 10-kertaistunut totaalisen tuhoisaan suuntaansa romahdellen. Luonto itsessään viestittää katastrofaalisista mehiläistuhoviesteistä ja vastaavantyyppisistä ydinkampamaneetti-invaasioista kiihtyvästi. Einsteinin 5v mehiläishäviämisnäytöistä ennakoima ionosfäärituho on vyöryämässä kaikin merkein ihmiskunnan kohtaloksi.
Onnistuin saamaan ydinalan silkaksi kauhuksi YVA 4/TEM tiedostoihin maininnat siitä, että tulevat sukupolvet voivat myös arkistofaktojen perusteella tuomita nykyiset ydintoimitsijat, firmat ja päättäjät ydinalan kansainväliseen Nyyrbergin oikeudenkäyntiin päättäjiemme nyttemmin kiistatta tietämistä rikoksistaan ihmiskuntaa vastaan. Niin pitkälle on prosessi edennyt, että Sisäministeriö jo panikoi tämän tulevan faktan tietäen! YLE-teksti-TV kirjoitti, miten vähin äänin oli muutettu maamme lakia rajusti: " Rikoksista ihmisyyttä vastaan on toimeenpantu lakimuutos 01.05 lukien, että jatkossa henkilöitä, ryhmiä ja teollisuuslaitoksia jne. jotka tuomitaan erittäin raskauttavista (ydin) ja sotatoimista kansaansa vastaan ja rikoksista ihmisyyttä vastaan ei voida tuomita Suomesta kansainvälisiin Haagin tuomioistuimiin saamaan jopa kuolemantuomioitaan. Vaan jopa näin rajuista rikoksista langetetaan korkeintaan Suomen lainsäädännöllä paikan päällä maksimirangaistukseksi rajaten vain elinkautisiksi! Siis huh, hu alkaa ydinherrojemme polvet tutista alati kasvavien ydinrikosilmitulojen paineissa! Ilmankos Heiniluoma sanoi, ettei Suomeen TVO:n kaavailemia isotooppilaitostartteja ja ydinvoimaloittemme keskeisiä plutoniumpoltto-oikeuksia, uraanikaivosmassiiveineen ja ydinjätekäsittelyineen EU:sta kiirehditä. Vaan oltiin yht äkkiä sitä mieltä, ettei edes seuraavakaan hallitus tunke kokoomuksen/TVO/Posiva:n suunnattomaksi mieliharmiksi lupaa hakien kansantahtoa vastaan edellämainittuihin NATOn hyväksymiin-optiotoimiin.
02.04-08. Uutiset kertoivat, että jälleen kerran oli Norjassa 200km Oslosta pohjoiseen Ottessa sortunut tektoniliikunnasta 300m pitkä ja 50m leveä kalliorinne ja allle oli hautautunut vähintään 150 hengen pakolaisvirran startanneen väestön kymmenet talot. Edellisestä tästä kuuluisasta 2500 km pitkästä Laatokka-Skotlantitektonisesta Litoraanisaumalikunnasta Olkiluodon läpi olimme saaneet viestejä Norjasta 5 hengen kuolemaepäilystä ja 7m liikuneesta vuorirojahduksesta kuukausi sitten. Päivän selvästi tämä kyseinen maailman syvin maanpäällinen tektonisauma on hurjasti aktivoitumassa. Niin ruotsalaisvoimalat, kuin Olkiluodon kaikki laittomasti mm. kallioon ankkuroidut ydinvoimalat tulevat liikuntojen murskaamina joutumaan suunnattomiin vaikeuksiin. 5cm/v liikuva sauma kun tuottaa jatkossa ruotsalaisopein huikeita mitattuja yli 8 Rihterin maanjäristyksiä! Edes vuoden takaista 450m kallioliikuntoa Ruotsissa saati saman aikaista 14 Norjan luolan tuhoa ei olla uskallettu tutkia julkisesti. Virannoimaisten panikointi muutti jo nyt koko Ruotsin tektonisaumaan ydinjätehautauskuviot totaalisesti syväporausmalleihinsa. Esimauksi myös Suomeen 10 kertaistuneine lisämaksuin turvarajamuutospakoin. Mutta kaikesta näkee, ettei luonto tähän tyydy, vaan pahentaa odotettaan alati!
Add pictures here
✖
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Motorsforum.com is a website by car enthusiasts for car enthusiasts. It is not affiliated with any of the car or spare part manufacturers or car dealers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.