citroen xm remote control

Hallo,in het dak zit de ontvanger voor de deurvergrendeling via afstandbediening. Ik wil een nieuwe ontvanger (reciever) plaatsen maar hij kan er niet in,die
is iets groter. Waar komen die draden ergens uit achter of onder het dachboard? Ik zou daar die receiver plaatsen mischien,in plaats van in het dak. Dank je.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>