forum voor citrofielen

hallo,
ik ben een forum aan het opzetten voor citrofielen. ik heb wat mensen nodig die er eens naar willen kijken en opbouwende kritiek kunnen geven. als het allemaal loopt gaat dit forum naar een knap domein,
met een goede naam. alvast bedankt.
erik wijngaarden
http://www.erik-wijngaarden.nl/citroen/phpBB2 /
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.: inspired me,

Je zou wat meer Citrostijl kunen gebruiken. Kleurtjes en symbolen. (rood geel chevrons etc) Weet je wel waar je aan begint? Het publiek van dat forum is vrijwel hetzelfde als deze nieuwsgroep. Bepaald druk is het hier niet. Bovendien het stikt van de forums/ fora. En als iemand een XM heeft gaat deze (verplicht) naar de XM yahoo groep (http://autos.groups.yahoo.com/group/xmnl /) en niet naar een algemeen forum. Ik kan natuurlijk ongelijk hebben en wordt jouw forum een sukses. Sukses!
--
Johan; Certifiable me
Deadspam=> Hotm ail to reply

Site Timeline