onderhoud CitroŽn Picasso

Goedenavond,
Ik laat mijn Picasso een beurt geven door een kennis. In de Picasso wordt electronisch bijgehouden wanneer de volgende beurt noodzakelijk is.
Iemand enig idee hoe ik zelf (of de monteur) ervoor kan zorgen dat er wordt afgeteld naar de volgende beurt?
Ik sta open voor tips!
Vriendelijke groeten,
Bart
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Hallo,
Het heeft een keer ergens op de peugeot newsgroep gestaan, hoe dit kan. Het was iets met het 10 a 15 sec. ingedrukt houden van de reset knop en dan het contact aanzetten. Voor een Citroen zal dit wel niet veel anders zijn denk ik, hoewel de Picasso heeft een digitaal display/board computer.
Stel je vraag eens in het Engels, die lui in Engeland weten best veel over Citroens. Een andere goede tip is, stel je vraag op http://www.citroen-forum.nl/forum / Een zeer grote kans dat iemand het hier weet.
Suc6.

wordt
Add pictures here
‚úĖ