STRAF/BOYCOT SHELL VOOR DE HOGE BRANDSTOF PRIJZEN

Shell, marktleider en afperser nr2 van de Nederlandse automobilisten blijft ons uitpersen met zijn hoge benzine prijs. (nr1 is de regering zelf)
Iemand uit het Algemeen Dagblad deed het voorstel om de komende tijd niet
bij Shell te tanken. Als wij nu een gehoor gingen geven aan dit voorstel, dus niet meer tanken bij Shell, maar ook geen koffie meer bij de Shell.
Verspreid dit onder zoveel mogelijk mede-automobilisten. Zelf zal ik dit bericht op meerdere nieuwsgroepen plaatsen.
Pik het dus niet langer van Shell en Boycot Shell.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.:< inspired me,

Ik boycot Shell al een hele poos. Wat ben ik blij dat er witte pompen zijn.
Vooral on-topic in alt.nl.schandpaal. [x-post en f-up]
--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail
By repying to this message you agree to the regulations written

Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Beste Cit,
"Cit51" schreef in bericht :

Maar koop eens een biertje in MaleisiŽ........;-))
M.v.g.
RobŤrt
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Dat de regering de grootste boosdoener is, dat weten we wel. Maar dat Shell er steeds een schepje bovenop doet, is ook onverteerbaar. Het is en blijft een vorm van misbruik en uitbuiting van de Nederlanders.
Een biertje is in Saudi en Quatar ook niet makkelijk denk ik?
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Komt omdat ze van die achterlijke rotmongolen in dienst nemen die voorraden gaan schatten ipv werkelijk eens te gaan tellen, kots.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Ach ja dat soort idioten blijf je houden. Die rijden dan ook nog eens in dikke lease-auto's, dus wat wij betalen kan ze geen reet schelen.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>