<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.:< inspired me,

Dat was de BX TRD en wel die van mij.
--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail
Wie moet op de news:alt.nl.schandpaal belanden?
  Click to see the full signature.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
inspired me,

ťn die van mij in break-uitvoering. 250.000km zonder problemen en vervolgens een Xantia TRD break met nog minder dan geen problemen, tot die onverlaat vanaf de oprit direct overstak naar de afrit. Toen had ik nog maar een heel klein Xantiaatje met hťťl veel problemen ;-) Maar ik leef nog en nu in een Xantia HDI met nog veel minder dan geen problemen en inmiddels 198.000 km lekker rijden!!!!!!!!!!
D.J.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.:< inspired me,

Mijn BX heeft het volgehouden tot ruim over de 300.000 tot er spontaan dingen vanaf vielen zoals de uitlaat. Dat, de banden en verschillende andere oudheidsverschijnselen zorgden ervoor dat ik de BX ter ruste heb gelegd en heb ingeruild. Durf niet te zeggen waarvoor (Opel Corsa) maar het was erreg wennen.
Blij dat ik nu een XM heb. Hopelijk mag die wat ouder worden als de BX. Zit nu op de 210.000.
--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail
Newsgroups Are used to spread virusses.