Xm diesel+break 2.0i

Hallo,
Ik ga morgen naar 2 xm`s kijken een diesel sedan en een benzine break. De benzine is een rouwauto en moet terug worden gebouwd naar een personen
versie.
Dingen waarop ik moet letten??
Verder zou de break op gas moeten, g3?
merci
peter
Hello,
I`ll be looking at 2 xm tomorrow, 1 diesel sedan and one petrol break (former hurse) the petrol version has done only 60 k (ktrs)
Thanks
Peter
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Peter,
Wat die rouwauto betreft, je hebt in ieder geval ruimte genoeg voor de gastank... Ik heb ooit eens iemand gekend die had een lijkwagen met kist en al gekocht. Vond hij handig voor de krik en het reservewiel en wat ander los gereeschap. Had altijd zeer veel bekijks bij pech of het wisselen van een lekke band.....
Even serieus, het voordeel van een rouwauto is dat er nooit echt mee gescheurd is, ze zijn vaak goed behandeld. Nadeel is dat er veel korte ritjes mee zijn gemaakt. Vandaar de lage km-stand. Niet altijd al te best voor de motor en de versnellingsbak. Is voor een iesel weer erger dan voor ee benzine motor, dus alles kan mee vallen. Of is het een automaat? Een ander voordeel is dat een XM in het zwart gewoon heel erg mooi is. Soms heeft een als rouwauto gebruikte XM net als het ambulance model een wat hoger dak. Zeer practisch.
Zelf heb ik nu bijna een jaar een type 2 uit 1998, berline, 2.1 TD automaat, kleur: zwart. Bevalt uitstekend.
Vriendelijk groetend,
Job van Wees
in message

Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Peter Garageverkoop wrote:

Waar staat die rouwauto? Als jij m niet neemt heb ik wellicht interesse. Wat kost dat ding?
Bm
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Ik heb m`gekocht, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik er zelf mee ga/blijf rijden. Als je wil kan ik je mailen als ik ervanaf wil?
mvgr
Peter (ook eendmeel)
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Kijk even bij Yahoo groups XMNL xm-groep.
Tricky
in bericht

Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Ik heb mij ingeschreven maar hoewel het al veel gedoe was lukt het niet, gaat dus over,..
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>