fiat ducato alkovemodel

Hej Jeg er en frisk kone på 55 år, der har løbet hornene af mig med motorcykler og amerikanerbiler. Nu vil jeg bare helt fredeligt køre rundt i en autocamper i et års tid. Jeg
er dansk statsborger, men vil gerne købe bilen i Tyskland. Har nogen erfaringer hermed, hører jeg meget gerne fra vedkommende. Venligst Fru Carlsson
Add pictures here
✖
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Can you translate it into English ? (or Dutch)
Herman

motorcykler
Jeg
Add pictures here