ruitenwissers fiat Tipo

Hallo,
kan iemand me helpen met de volgende vraag ik heb moeite juiste ruitenwissers(met rubbers) te kopen bij Halfords etc voor een Fiat Tipo uit 93. Ondanks de vermeldingen op de verpakkingen past de ruitenwissers steeds
niet. Kent iemand anders dit probleem ook en heeft iemand er een oplossing voor. Ik sta open voor suggesties.
Vriendelijk dank,
Edwin v.O.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
On Tue, 23 Sep 2003 16:56:12 +0200, Evo wrote:

Een echte automaterialen handel al geprobeerd? (Birze, Brezan) Die hadden in ieder geval voor mijn Punto de juiste spullen (hoewel de achterruitenwisser ze weer niet hadden, moest ik voor naar de dealer, hele arm vervangen). Ehm....hier wordt internationaal gepost, Engels heeft men liever hier :-) (Je kunt je vraag eventueel nog stellen in nl.auto, zit ook wel het e.a. aan kennis)
--
Grt. Frank
email: frank snipped-for-privacy@wilgeenbagger-hotmail.com