ford fusion

hallo,
Bij de ford focus heeft men problemen met de boordcomputer. Is het al bekend of de ford fusion ook een dergelijk probleem heeft of iets anders.??
Ben van plan om deze auto aan te schaffen.
stef
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

--
  Click to see the full signature.
Add pictures here

Hoi Stef,
Ik kan je vertellen dat op Fusion tot op heden geen problemen zijn gemeld ivm. brandstofcomputer. De Fusion is een mooie, eigentijdse wagen. En de fantastische TDCi motor geeft de perfecte verhouding tussen kracht en zuinigheid weer. Een goeie keuze zou ik zo zeggen.
groetjes, Stofski
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>