En lille hilsen fra Helle

Hej Majbritt!
Tusind tak for sidst, det var vel nok hyggeligt.... Og det var bare så sjovt at tale med jer tøser igen. Kan du ikke fortælle mig hvad det er jeg gør galt når jeg vil ind på
Flynders hjemmeside, jeg kan ikke logge mig ind??? Jeg skal vel skrive vores e-mail adresse og password - og det har jeg gjort? Jeg er i hvert fald heller ikke nogen computergeni!!! Har du det ellers godt? Her er alt vel, Maja og Simon bliver jo 1 år her d. 12 november, så det er jeg så småt begyndt at forberede, det er jo en stor familie der kommer på besøg! Nå men kan du hyg dig :-) Knus Helle Søgård.
Add pictures here
✖
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>