Sprzedam

Felgi, Tuner TV, Kodak DX 6490, Kolumny + wzmacniacz, Kamera internetowa, Zasilacz, Ładowarka do Siemens'a C35, Kabel BNC
SPRZEDAM
4 felgi aluminiowe do Mercedesa z dwiema bardzo dobrymi oponami Pirelli.
Rozmiar 235x60 R16. Kontakt tylko i wyłącznie w Gorzowie Wielkopolskim na tel.: 0-95 7204-041. Cena do uzgodnienia.
Tuner TV PixelView Play TV Pro - Model na karcie: PV-BT878P+ (REV.9D). - Zakupiony w BestCom'ie 1,5 roku temu czyli już bez gwarancji. Ale sprawny oczywiście w 100%. Bardzo przyjemny w obsłudze. Miałem go w kablowej telewizji i sprawował się bardzo dobrze. Obraz czysty, wyraźny. Tuner już po prostu nie jest potrzebny. Na pudełku pisze, że gwarancja 2 lata. No ale ja nie wiem, co o tym sądzić, bo w papierach pisze wyraźnie, że BestCom daje rok. Nie wiem co na to firma dystrybucyjna ProLink. Oczywiście posiadam cały komplet z kartonem, wszystkimi kabelkami, anteną radiową, złączkami, pilotem, papierami itd. Cena 100 zł.
Aparat cyfrowy Kodak DX 6490. - Zakupiony 27 marca 2004 w Poznaniu w sklepie Mega Avans [Stary Browar]. Bardzo zadbany, czyściutki bez najmniejszej skazy. Używany do początku czerwca. Potem do 17 września zapakowany w kartonie odpoczywał z powodu mojego wyjazdu do USA. Przywiozłem sobie coś mniejszego i teraz rewelacyjny Kodak idzie do sprzedania. Szkoda, no ale niestety 2 aparaty w domu są nie potrzebne. Bardzo chwalę aparat. Robi świetne zdjęcia. Bardzo łatwe menu i wiele innych samych plusów dla tego sprzętu. Gorąco polecam. W zestawie dodatkowo karta pamięci firmy Sigma 512 MB. Cena za całość 1600 zł.
Sparowane kolumny + wzmacniacz. - 2 kolumny Polaris 200 oraz wzmacniacz Technics SU-500. Kolumny [moce odpowiednio 140 wat znamionowa i 200 wat muzyczna każda, kolor czarny]. Do nich dopasowany wzmacniacz Technics SU-500 klasy A, który ma wymienione pojemności z 2000 mikrofaradów na 10000 mikrofaradów celem pogłębienia tonu niskiego, przez co kolumny grają bardzo, ale to bardzo miękko, elastycznie, przyjemnie i delikatnie dla ucha. Zmian dokonano w warszawskim serwisie Technisc'a na moje życzenie zaraz przy zakupie. Komplet jest jak nowy. Praktycznie nie używany. Kolumny nówki - czyste i bez żadnej rysy. Jeśli jest potrzebne zdjęcie, chętnie prześlę zarówno kolumn jak i wzmacniacza. Komplet został sparowany w Warszawskim studiu dźwięku. Niemożliwa wysyłka rzecz jasna - odbiór wyłącznie osobisty. Dodam, że zestaw nie przeszedł żadnej zabawy, imprezy i grywa sporadycznie, ale przede wszystkim spokojnie w domu u rodziców w Gorzowie WLKP. [60-cio latków zresztą]. PS. Zestaw się najlepiej odnajdzie w większym pomieszczeniu. Mała klitka może zniszczyć efektywność sprzętu i do niej już wymyślono cuda typu Cambridge. Zestaw mogę dowieźć w Poznaniu osobiście i gratis. Cena 800 zł.
Kamera internetowa Labtec WebCam. - Kamerę wygrałem na jednym z internetowych konkursów - a dokładniej na in4.pl. Stąd nie posiada gwarancji, ale jest całkowicie nowa - w ogóle nie używam. Sprzedaję m.in. dlatego, że już mam kamerkę podobnej klasy. Cena 60 zł.
Zasilacz Hama 1250 mA. - stabilizowany. Ustawienia napięcia od 3 V do 12 V co 1,5 volta. Numer katalogowy Hamy: 46602. Zasilacz posiada 8 końcówek standardu światowego ISO, które można zamieniać w zależności od potrzeb gniazda czyli do czego chcemy go podłączyć: np. discman, walkman, keyboard, syntezator etc. Cena 60 zł. Zasilacz jest nowy. Sprawdzony.
Ładowarka do Siemensa C35. - Akumulator Li-ion 1000 mAh do Siemensa C35 oraz ładowarkę również do tego aparatu. Akumulator najlepiej sformatowany jak się chyba tylko da - trzyma 7-8 dni. Ma około 2,5 miesiąca. Po prostu sprzedałem sam telefon, bez pozostałości i teraz leży reszta bezczynnie.
Kabel BNC - do monitorów profesjonalnych. Nic dodać, nic ująć. Używany niewiele i leży od roku już chyba w szafie i zawadza czyli jak nowy. Do zastosowań profesjonalnych. Najlepiej grafiki komputerowej. Długość 1,8 metra czyli standard z dławikiem ferrytowym, który pełni rolę (przeciw-zakłóceniową ). Cena 30 zł.
O więcej informacji proszę pisać na pocztę elektroniczną. Wówczas napiszę dokładnie opis i odpowiem na wszystkie pytania. Sprzęt całkowicie sprawny jak w opisach. Mile widziana wizyta osobista w celu dokonania zakupu. Opinia o mnie na allegro - login "rmaju". Kontakt w Poznaniu lub ewentualnie w Gorzowie Wlkp. Możliwa wysyłka za pobraniem. Gorąco polecam sprzęt.
Info:
email: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
gadu-gadu: 285752
tel.: 607 869 765