ksi±¿ka u¿ytkownika Peugeot 206 1,4 HDI

Witam serdecznie Szukam ksi±¿ki naprawiam sam peugeot'a 206 1,4 HDI, lub co¶ w tym stylu. Chodzi mi o informacjê o wymianach czê¶ci po konkretnym przebiegu. Kiedy pasek rozrz±du, filtry itp. Mo¿e kto¶ wie sk±d j± mogê sci±gn±æ, lub kto¶ ma ksi±¿kê serwisow± do peugeota 206 1,4 HDI i móg³by mi skserowaæ, lub napisaæ w mejlu co i kiedy powinno siê wymieniæ.

pozdrawiam i proszê o pomoc Sebastian z Zawiercia

Reply to
Sebastian Fryc

HI Sebastina,

da hast du nicht ganz unrecht. Gruß Frank

Reply to
Frank Mayer

Yghfdhg ytgwety wqtkj s shdg sd ashjd aiys daiyuw qwttw wtw7t w uysyasu a aSYSUIOY SQ SYA K yhahso AUS j. jh hkh hhhhihhHll kJKHKLHKJLHKJLHKLH iJKLHGyt s

Hope that helps.

Reply to
Blossom