citroen c3 haalbare nieuwprijs?

Ha
Ik wil graag een citroen c3 1.4 exclusive kopen. Dealer: 16850 euro metallic lack 350 afleverpakket 265 kosten rijklaar 370 verwijderingsbijdrage 45
leges kenteken 43 Totaal 17923
korting zonder inruil: 6% dit is volgens verkoper 705 euro (over bedrag zonder btw en zonder bpm??) ik kan het niet terugrekenen dus totaal 17218
stock auto, precies hetzelfde model: 16980
Hoeveel korting is nog haalbaar met onderhandelen? Verkoper zegt dat er "eigenlijk geen marge meer is" - wel dus?
Iemand een vergelijkbaar verhaal? Wat is haalbaar?
Ik wil verder geen opties / accesoires erbij, hij lijkt me erg compleet.
Groet, Ed
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>