Tuning-verksted

Hei alle sammen!
Jeg poster ikke så ofte her, men noen kan kanskje huske at jeg har skaffet meg en MB SLK 230. Jeg er ute etter et verksted i Oslo som er spesialisert
på tuning av den type biler. Jeg vet om noen, men de ligger utenfor Oslo området. Finnes det ingen her i nærheten?
Rafael
Add pictures here
✖
<% if( /^image/.test(type) ){ %>