omzetten navigaite van zwart-wit naar kleur

Kan iemand mij helpen. Ik wil graag mijn zwart-wit navigaite van Blaupunkt omzetten naar kleur. Een duidelijk antwoord of oplossing heb ik nog mogen
vernemen. Misschien kan door middel van eenvoudige handelingen dit aangepast worden.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>