3 Charlestons for sale

The red, grey and YELLOW one. Tree cars for 15000 Euro
More info and pictures on this page
http://users.pandora.be/citrobel/TRio03.htm

Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.: inspired me

Mooie autootjes. Warom doe je ze weg?
--
Johan; bqbq etc
Certifiable me; Deadspam=> Hotm ail to reply

Plaatsgebrek en tijdsgebrek.
Ik wou er ceremonie (huwelijk, stoeten, tv, e.a.) mee doen, maar mijn gezondheid laat het niet meer toe.
Het is dan ook zinloos de ruimte waar ze staan daarvoor verder te benutten. Ze zijn deze zomer, na 2 jaar, nog eens 'buiten' geweest.
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Message i.d.: inspired me

Ook ik heb er geen plek voor en al helemaal geen tijd. Hopelijk vind je snel een nieuwe liefhebber. Op deze plaats staat een overzicht van internetmarkplaatsen. http://www.wirehub.nl/~tqdesign/cw-cars.htm Sukses