choke los van bx

Ik heb een citroen Bx ui 1988 en bij het choken hield ik opeens de choke knop met een stukje ijzeren staaf in mijn hand en hij wil niet terug. Wie weet hoe die choke vast zit en hoe ik dat weer goed krijg. Weet jij weet je
ergens tekeningen van de auto te vinden?
Add pictures here
‚úĖ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>