fiat ducato alkovemodel

Hej Jeg er en frisk kone på 55 år, der har løbet hornene af mig med motorcykler og amerikanerbiler. Nu vil jeg bare helt fredeligt køre rundt i en autocamper i et års tid. Jeg er dansk statsborger, men vil gerne købe bilen i Tyskland. Har nogen erfaringer hermed, hører jeg meget gerne fra vedkommende. Venligst Fru Carlsson

Reply to
Zanne L. Carlsson

Can you translate it into English ? (or Dutch)

Herman

"Zanne L. Carlsson" schreef in bericht news:419ab5a9$1$13734$ snipped-for-privacy@nntp03.dk.telia.net...

Reply to
Gonzo